ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

chris

vakardiena pagāja visādos international student orientation pasākumos, kas nozīmē, ka man vajadzēja sēdēt kkādā zālē, kur 3 stundas stāstīja lietas, kas man nav jāzin, jo es esmu sportiste, un man ir stipendija :D nu ja arī kko no tā man vajadzēja zināt, es to nesapratu. ko es sapratu, ka te ir kkāds international center vai kkas tāds, kur visi var iet, tur parasti var paēst, padzert kafiju, parunāties, mācīties baletu, klausīties kā dūdas spēlē utt..
kas vēl vakar bija interesants... aaa jaaa, ballīte :D
pēc visiem saviem pasākumiem satikos ar komandas biedreni, kura aizveda mani uz savu māju, un pēc tam pie citām komandas biedrenēm. kādās mājās un dzīvokļos viņas dzīvo, tas ir vāks :D mēs tur sēdējām, un viņas prasa- šovakar ir ballīte, mums vajadzētu tevi uz turieni aizvest. es it kā nevaru, jo neesmu vēl dabūjusi savu student ID, kas ir karte, ar ko te var izdarīt visu. un lai tiktu kojās no 00-08 vajag to karti. viņas- chilll, gan jau tur būs kāds, kurš tevi ielaidīs, vai arī varēsi palikt pie kādas no mums. 
nu karaoch aizgājām uz ballīti, kas beidzās diezgan ātri, jo vienai manai komandas biedrenei, kura tur bija ar draugu, visu laiku grūdās laikam virsū viens džeks, viņa teica lai viņš atšujās, un viņš izvilka nazi :D ko viņa? domājat, bēga panikā spiegdama kā es būtu darījusi? nē, viņa gribēja viņam sadot pa muti :D:D 
tad atbrauca policija, un man likās sūdi ir :D izrādās viņi nebija mūsu dēļ, bet tāpēc, ka māja, kurā notika ballīte nevienam nepiederēja. cilvēki vnk atrada tukšu māju, kas nav aizslēgta, un izdomāja bliezt augšā ballīti :D
visā visumā smieklīgi. :D
šodien man ir matemātikas tests, nevaru sagaidīt :D
viss čau

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru