piektdiena, 2010. gada 3. septembris

ieturēju bish pauzīti

:D es jau domāju ka viss, pārstāšu, bet garlaicīgi palika :D
tātad man iet ļoti grūti, treniņi ir vnk briesmīgi :D it kā smieklīgi, bet tomēr nav. nē, nopietni, trenere šodien tā arī pateica, jūs varat izskatīties nogurušas, bet ja domājat, ka kādu tas interesē, jūs stipri maldāties. ja mēs šitā būtu vasarā ņēmušās, čempi būtu stabili paņēmušas :D vienīgais tas, ka visas meitenes treniņā visu laiku uzmundrina viena otru, visu laiku applaudē, kliedz, nu tā kkā uztur intensitāti :D un vispār mūsu komanda ir ļoti uz komandu orientēta. visu laiku kkādi attieksmes veicināšanas pasākumi notiek :D
un pirmo reizi mūžā mani patiešām svaros dzenā. man būs individuālie svari arī.
skola arī sākās, viss baigi forši, mācos astronomiju, psiholoģiju, veselības mācību, matemātisko analīzi un seno vēsturi :D esmu ļoti daudzpusīga. vēsturē vienīgi stulbi, pusi ko skolotājs runā nesaprotu, visi nosaukumi savādāki, un viņš visu laiku salīdzina visu ar Amerikas vēsturi un arhitektūru, par ko man nav ne mazākās jausmas.
baigi garlaicīgs emuārs šitais man padevās. centos :)
gaidat nākamo kkad tālā nākotnē.. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru