svētdiena, 2010. gada 3. oktobris

blah blah blah

es nezinu vai jus esat pamanijushi, bet man ir slinkums te rakstiit :D
shonedeel bija pirmaa briivaa nedeelas nogale kopsh esmu sheit :D ko es dariiju? neko!
biju futbola speelee, kopaa ar veel citiem 52 tuukstoshiem cilveeku. tie skaitli mani veljoprojaam shokee :D zaudeejaam peedeejaas sekundees :D noteikumus futbolam veljoprojaam nemaaku, veeljoprojaam man nepatiik taas milziigaas pauzes, bet par saveejiem jau fanot var shaa kaa taa :D bez visaam citaam forshajaam lietaam ko es tur ieraudziiju (haha) tur bija arii visaadi basketbola fani, kas visu laiku grib runaaties un prasa vai es esmu taa meitene no overseas. man liekas vini baigi safanojushies. cerams ka nevilsies paaraak saapiigi :D
tagad seezhu studyhall. garlaikojos :D visu laiku seezhu draugos, jo neviens nesaprot kas taa par lapu ar kivi augshaa kur es esmu :D es saku ka es maacos, un vini tic hahahahaaaa
man ir aizliegts nokristies svaraa. es esmu paaraak kaulaina. man vnk aizliedza kristies svaraa :D
veeljoprojaam gulu otrajaa staavaa, veeljoprojaam bail izkrist. nekas jauns mana sadziivee nav noticis :D aa nee, shodien nokraasoju matus. viniem te starp citu forshas matu kraasas, taa kaa putas. ak shie interesantie siikumi :D
juus vareetu man kaads kko atsuutiit, kaadu veestuli vai pacinju. tikai nesuutiet eedienu (iznemot vaariitus kartupelus ar karbonaadi un seenu meerci) jo taa te ir paarpaareem. suutat forshas lietas. piemeeram naudu :D
ai labi, turpinaashu mirt no garlaiciibas, lai jums jauka dziive :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru