pirmdiena, 2010. gada 25. oktobris

vēljoprojām nekas jauns

es sēžu un dzeru tēju. un klausos I made it. haha. vispār es te ļoti daudz dzeru tēju :D
man teica, ka šis esot sliktākais (vai kā tur) blogs pasaulē. haha piedodiet, man nav laika rakstīt. un nav arī īsti ko. paliek aukstāks te, tuvojas rudens :D
aa un es pirms jums varu redzēt visas jaunākās filmas. paranormal activity 2, my soul to take un jackass. un vēl visādas :D:D nav tā, ka es uz viņām eju, bet varētu ja gribētu.
ja kāds no jums nezināja, man būs brālītis vai māsiņa. yaay. tik ļoti priecājos. mamma ēdot visu laiku. un paliek lielāka :))
vēljoprojām turpinu apgūt uzbrucēja funkcijas. patīk. nezinu vai sanāk, bet patīk :D
pirmā spēle pēc 8 dienām, 2.novembrī pret Aļasku. paldies Dievam mājās :D īstenībā nevar noticēt ka jau sezona sākas. nevaru sagaidīt. jūs gjau arī varēsiet kkādas spēles redzēt.
vēl man ļooooti patīk draugos duraku spēlēt. es nesaprotu tos cilvēkus no lv, kas visu nakti sēž un viņu spēlē, es tikai priecājos ka viņi to dara, vismaz ir ar ko spēlēt.
āā jā, ja jūs man gribat kko atsūtīt-

1000 North Fee Lane, Foster-Harper 618
Bloomington, Indiana
IN-47406
USA

es jūs dievinātu, ja jūs man kkādas labas grāmatas atsūtītu. haha. vai arī vnk vārītus kartupeļus ar karbonādi un gaileņu mērci. abi labi.
arlabunakti

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru