piektdiena, 2010. gada 12. novembris

go hoosiers'

tagad braucu mājās no pirmās oficiālās spēles. autobusā. un rakstu. jo mums ir wireless autobusā :D nesūdzos.
uzvarējām Ball State University, vajadzēja uzvarēt arī teorētiski. man negāja labi, sīkākos komentāros neizplūdīšu :D
vakar izņēma šuves pirkstam, viss kārtībā, kad sadzīs rēta gandrīz nepaliks. tik jauki.
šodien pēc spēles iepazinos ar gandrīz visu meiteņu vecākiem. turpinu brīnīties par cilvēku jaukumu. un galvenais ka neizskatās uzspēlēti, viņi visi patiešām ir vnk anormāli jauki cilvēki :D
un man jau apnika rakstīt :D
aaaaa, nākošnedēļ mums te svinēs 18to novembri. un mani personīgi ielūdza. skolas Baltic and Finnish kkāda nodaļa. būšot latviešu ēdieni, koris dziedās latviešu dziesmas un pa Skype runāsim ar ASV vēstnieku Latvijā. ņemšu visas komandas biedrenes līdzi. aaaa es patiešām nevaru sagaidīt, man tas liekas tik anormāli forši :D
un tagad man patiešām apnika, līdz vēlākam :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru